lovizaakerlund98

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

första gången jag blogga på läääängesen

Av Loviza åkerlund - 6 februari 2011 19:26

hej!

Nu vare jätte längesedan jag bloggade sist.

Under hela den bloggfia lilla stunden så har det hännt rätt så mkt endå,sak flytta nu snart då och massa annat.

Men idag har jag varit på Affrohörnan och suttit där med joj (hon som jobbar där) och Andreas (morbror min).

I morn blire samma sak:)! Gjorde flätor idag åxå där!:D hahah sedan kommer andreas och hade en påse/kartong med sej och plocka upp massa hårproduckter och ger mig,men för att det inte ska vara nå tok som han hade hittat så fick joj kolla va med var först!:) så nu har jag fått massa bar hårproduckterså nu kommer håret bli så mjukt och skönt och se bra ut!:)

Snart så kommer hon fläta in hårförlägning åt mej,så snaret blire loviza med ovanligt långt hår:P

Idag när hon skulle göra flätorna så flätade hon in en liten hårförlägning men som va kort bara för att flätorna skulle hålla sig extra bra!:)

Men det som stör mig väldigt mkt är att det är inte äkta så jag kan inte platta de annars smälter det:(

men är rätt så nöjd med de iaf!:)

Hahahah sedan så hittade Andreas en tub med ngt hår grej i som han häde i min hand så stod jag och joj å smetade in det i vårat hår så andreas tröck på mer i min hand så de blev jäytte mkt i mitt hår så nu är de helt cp och äckligt:P men luckta gott iaf:Dn sedan lekte vi lite med den dära roliga hårfönen som är runt huve på en,å andreas skulle ju såklart sätta på den,haha så kul vare!:)

Sedan stog jag och andreas i skyllt fönstret och provade peruker så folk som gick förbi borde tro att vi inte va riktigt frisk:P men kul vare!


Nu sitter jag hemma och lyssnar på dansbandskanalen på datorn medans mamma är i stallet och patrik... jadu där vettefan vart han är nu för tiden.

Tycker att dom borde komma hem snart nån av dom iaf,tycker inte om att de spökar för mej här:( vågar inte röra mej knappt,hör saker hela tiden, tex nyss vare ngn som kom in genom ytterdörren så jag klev upp och kollade men ingen där:( aja

hoppas dom kommer snart då:)

men nu kommer lite bilder sen igår när jag var hos syrran och va lite med erns:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loviza åkerlund - 31 mars 2011 15:31


hejhej! I morse när jag vaknade så klev jag upp vid halv 8,åå shiitt vad ont jag hade i kroppen. Men det var bara till att pallra sig iväg till skolan ändå. Idag hade vi ingen lärare för han va i London så nån jobbig lärare slapp vi iaf! Det hän...

Av Loviza åkerlund - 29 mars 2011 20:03

tjabba! Idag vaknade jag och va så jävla trött å hade ont i kroppen så idag har jag vare hemma hela dagen och kollat på alla bigbrother avsnitt som jag har missat. Jag har fixat en ny blogg åxå,men den är inte klar så den ä inte så fin men ni får g...

Av Loviza åkerlund - 24 mars 2011 17:06

     vill haaaaa!!!:)

Av Loviza åkerlund - 24 mars 2011 16:49


hej! Idag har jag ju varit på skolan och inte gjort så mkt. just nu sitter jag hemma i kvarsätt och dunka lite musik,sedan ska jag till natali åsså blir  det är mat där!:) Är lite stressad nu så jag hinner inte skriva så mkt mer,hejdå!:)   ...

Av Loviza åkerlund - 8 mars 2011 10:34


hejsan! Nu är det ett tag sedan jag bloggade men jag hade tänkt att sätta igång igen nu. Hinner inte skriva så mkt men i nästa inlägg ska jag berätta om en liten lycklig flicka som hade det underbart till att det blevf ett helvete. Idag ska jag...

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards