lovizaakerlund98

Alla inlägg under januari 2011

Av Loviza åkerlund - 22 januari 2011 14:20

halloj!

Idah var jag uppe på fötterna vid 10.

Jag käkade lite frukost och sedan åkte jag till stallet och red på lill alvis.Hon var ju pigg som vanligt.Vi red till tundbanan och hem,det gick faktiskt jätte bra!

Nu har izza kommit hit och jag ska nu snart ta och duscha och gö mej klar för att följa med henne hem till sej.Sedan ikv ska vi på kina;)

hejdå!  


  

Av Loviza åkerlund - 18 januari 2011 16:44

   mitt osminkade öga med min röda lins:)

Av Loviza åkerlund - 18 januari 2011 15:18

Hallojsan!

Jaa..jag har ju köpt linser nu åxå för ett tag sedan som jag inte har skrivigt om.

Idag på morgonen så va hos tandläkaren och sedan efter de så åkte jag till sjukhuset för att mej lite.

På sjukhuset så åt jag en semla och drack en cola och sedan så åkte jag hem till mamma och satt in mina liner och lite så.

Sedan åkte jag till skolan och gjorde inte så mkt,bara de gamla vanliga tråkiga.

När vi slutade så höll jag och julia på att hänga en kyckling framför tavlan och skrev massa saker på tavln:P sedan så gick jag hem och har suttit här framför tv:n pch datron och tråkat.

Sedan ska jag åka/köra skoter när pappa och viktoria kommer hem.

Hejdå:)


Av Loviza åkerlund - 15 januari 2011 23:53

   sha! nu har jag frågestund på bloggen,så ställ fror till mej och jag lovar att svara ärligt!

kom ihåg att det finns inge för dumma frågor fö att ställas!:)

Av Loviza åkerlund - 11 januari 2011 16:35

     

Av Loviza åkerlund - 11 januari 2011 16:09

hejsan!

Idag har jag vare jätte trött.

Dagen har vare seg som fan.Jah har varit me julia hela dan.


Haar inte hänt ngt idag mdr än att jag går runt och väntar på att jag få åka hem te mamma ngn gång.

Just nu sitter jag och julia i soffan och kolla på disney channel med varsin dator i knät och sitter och trötta.

snart kommer lite fula bilder som vi nyss ha knäppt.

hejdå!

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards