lovizaakerlund98

Alla inlägg under januari 2011

Av Loviza åkerlund - 9 januari 2011 20:30

halloj!

Idag vaknade jag kl 8 men orkade inte kliva upp.

jag somnade om och vakande någon gång efter 9.

Jag klev upp och gick till crille och kröp ner hos han och jag var ju fortfarande så jävla trött så jag somnade om och vaknade kvart över 1ungefär.

Sedan tare ju ett tag och väcka crille med,så jag fick väll upp han vid halv 2.

Vi klev upp och fikade sedan gjorde jag mig ordning och packade.

Haalv 4 så kom crilles morsa och hämta han,efter någon minut så kom pappa och hämtade mig och vi åkte och hämta izza och marcio sedan så åkte vi till farmor och åt middag och massa!

Sedan åkte vi hem hit då och nu sitter jag här i sofias säng och kolla på tv och ska snart fika och dricka CHAI TEA.

hejdå:) /Loviza åkerlund

Av Loviza åkerlund - 3 januari 2011 17:19

hejsan alla!

Idag blev jag väckt kl halv 11 av mamma.

Jag gjorde mej i årdning och sedan så åkte jag till birsta.

Jag gick en stund med mamma och izza men sedan träffade jag julia och jennifer å gick med dom ist.

vi gick runt ett tag och jag köpte en mascara på mh och en skjorta på gina och ett örhänge till percen på six.

de kommer bilder på de sedan.

Efter ett tag så träffade vi elina och till.

Sedan gick vi och satt oss på Donken å käkade lite.

Jag åkte hem efter 3 timmar och nu sitter jag här fråmför datorn å tråka.

sak snart äta åxå.

Imorn blire väll affro hörnan,sak göra flätor.

men nu ska jag gå hejdå:)/lovizaaaaaa


 


mascaran och örhänget   

min undebara skjortaaa!!

Av Loviza åkerlund - 2 januari 2011 19:27

hejsan!

Jag har inte varit på¨så mkt blogg humör de senaste så de va ett tag sedan jag bloggade nu faktiskt.

Igår natt/morgon så gick jag och la mej 9 på morgonen när pappa klev upp:P

Jag somnade typ då och sedan så ha pappa försökt att väcka mej  i 3 timmar,klev upp 3 på eftermiddagen.

Sedan hare bara varit en slapp dag,det har inte hänt på mkt de senaste.

Just nu sitter jag bara och blogga lite och dunka depp musik.

Det var allt jag hade  att komma med idag,

hejdå:)/Loviza

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards