lovizaakerlund98

Alla inlägg under december 2010

Av Loviza åkerlund - 31 december 2010 17:42

hejsan!

Idag har man varit krasslig hela dagen:(

Idag har jag inte gjort så mkt bara legat och kolla på tv.

Har legat och hosta hela tin-.-

Snart sak jag äta mat då ha vicktoria gjort förrätt huvudrätt och efterrätt (stavning)

Kommer bli så gott så.

Inatt på nyår så ska jag vara i hammnen och kolla på fyverkirier,kommer ha med mej kameran och knäppa kort på alla reketer så kommer lägga upp massa bilder:)

ni ska åxå få se en bild på när vi gjorde julgodis här hemma:)


hejdå:)


haha sexy min man gjorde:P  

Av Loviza åkerlund - 29 december 2010 22:35

wiiieee,,min humör tröjaa:)

nya tunikian:)

           

Av Loviza åkerlund - 29 december 2010 20:29

hejsan alla:)

Idag har ja vare så jävla klantig,men de kommer vi till senare.

Dagen började med att man vaknade gick och dracka vatten och gick på toa,sedan gicvk man och la sej vid crille igen (brorsan).

Man somnade sedan igen och vaknade 4 och klev upp kanske 5 elr ngt.

Mamma åkte te stallet och crille duschade sedan duschade jag efter han,så klart som faan att de skulle vara stopp i brunnen så hela golvet blev teckt av minst 1 centimeter med vatten -.-

Så jag och crille tillbringade minst en halvtimme meed att försöka få upp de dära jävla vattnet,fick upp minst 4 l men vatten.

När vi äntligen  blev klar så gjorde vi inte så mkt bara låg i soffan och kolla på tv:)

Nu sitter jag fast limmad här i stolen och kommer sitta här resten av kvällen åxå,få ju inte gå på gården heller:(

Crille har åkt hem åxå,så nu äre ju extra tråkigt-.-

kommer bilder senare:)


hejdå:)

Av Loviza åkerlund - 28 december 2010 20:40


så jävulst skön låt:)

kommer massa bilder snart:)

Av Loviza åkerlund - 28 december 2010 15:13

hej håååååpppppp !

Idag har jag inte gjort så mkt bara vare hemme med crille litte.

Idag har ju izza kommit hem,hon fyller år idag.

Hon fick ett par hello kitty örhängen av mej som inte va billig sak jag säga! men hon är ju en sån undebar syster så klart hon är värd dom.

Snart kommer Ullis med lilla Ernst! Skit kul!!

Vi sak äta Tårta åxå. jag tro inte vi ska göra så mkt idag så de finns inget att skriva om-.-

hejdå:)/loviza<3

Av Loviza åkerlund - 26 december 2010 13:55

hejsan! igår han jag inte blogga om vaf jag fick i julklapp igår,men kan göra de nu:)

utav....

farmor:trosor,strumpor taits och 200 kr

pappa:HUMÖR KOFFTAA!!!,presentkort på bc (birsta city),sov tröjor,häst spel:P och lite mer

Vickan: kommmer inte ihåg:P

Sofia:örhängen som jag ville ha från gina

Robbin: armband

Ann och Arnold:body lotion saker



fick massa mer åxå men orka inte skriva allt:)

Idag så vaknade jag 10,klev upp och väckte brorsan:P och så låg man och kittla han så han skulle vakna,sedan snackade vi och tillsist klev vi upp.

Jag har bara suttit framför datorn och lite tv ,ha inte gjort så mkt nu men kommer nog få främmande idag av grannarna.

men nu ska jag inte sitta vid datorn ngt mer:P

hejdå:)/Loviza:D

Av Loviza åkerlund - 25 december 2010 11:19

  

  hahahha nu när mamma och patrik kom hem så fick jag ett till paket som de hade glömt ute i bilen.

2 högtalare till datorn´!! så jävla nöjd:P

Av Loviza åkerlund - 25 december 2010 11:19

  


                           han

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards