lovizaakerlund98

Alla inlägg under december 2010

Av Loviza åkerlund - 25 december 2010 10:54

hejhopp!!

Idag vaknade jag samma tid som jag har vaknat alla de andra dagarn,halv 9.

Jag klev upp och kolla lite på tv:n ett tag,sedan nästa direkt efter de så hoppade jag in i en varm dusch,frös som faan.

Sedan åkte mamma och patrik till birsta och då fixade jag mig tills idag när vi ska fira jul med pappsen.

Nu är jag fixad och klar,och sitter här framför min nya laptop och lyssnar på musik.

Pappa kommer väll och hämtar mej vid 12 och då åker vi och lämnar sofia och robbin till deras pappa och vi åker och hämta farmor,sen izza:)

Det kommer nog bli väldigt mysigt idag hemma hos pappa.

Sedanm Idag kommer ju Crille åxå.

då ska jag åka hem hit och va med han litte!

Dehär äre ända jag vet inför dagen,kommer ha med mej datorn till pappa och då kommer jag nog troligtvis blogga också ska jag ha med mej kameran så jag kommer knäppa massa bilder och lägga in på bloggen!

Hejdå/Loviza:)<3


Av Loviza åkerlund - 24 december 2010 21:49

  min tavla,hehe:Dnattis och terese<3

     mitt örhenge (de där uppe)   varsel jackan   datafodralet

datoorrrn!!!!!  

Av Loviza åkerlund - 24 december 2010 21:43

shaa bloggen.

Idag har det variit skit kuul!!!!!!

God jul på er fresten.

Idag har jag vaknat och tagit det lugnt sedan har jag fixat mej och åkt å hämtat izza sedan åkte vi hem och tog det lugnt och käkade jul mat.

Efter det så gick mamma och izza och gjorde stallet sedan fick vi öppna julklappar!!

kommer bilder på dem åxå:)

fick en dator,nesesär,data fodral och skydd saker till den,hårspray,varsel jacka och presentkort på gina.

I morn kommer jag få mera julklappar av pappa och min släckt på hans sida.

Nu ska jag fortsätta och kolla på "tomten far till alla barnen"

hejdå,godjul/Loviza:*

Av Loviza åkerlund - 23 december 2010 09:10

asssooo shiiittttt halloojjj,nu är man trött kan jag säga!

Idag har jag så jävulst mkt att göra,venneh om jag kommer hinna allt:s

Men så här ser min dag ut iaf:

1: städa klart badrummet

2:baka segkakor

3:koka kneck

4:baka rullrån

5:julpynta

6:ut och gå med alva,elyon och natali (alva och elyon är hästar)

7:åka till bagaren


Det ser inte så mkt ut men de är rätt så mkt.

Det blev ett kort inlägg idag kanske bloggar ikv elr ngt,måste hinna med att baka och fixa te jul.

hejsvejjs//lill Pråppas<3

Av Loviza åkerlund - 22 december 2010 17:51

ASSOOOO SHIIITTT, WAKI WAKI HERE I AM "LILL PråppaSSSS"!

Sha sha!!

Lill ploppas som pratar.

Guuuud vilken julkänsa jag har!! Längtar som faan tills jag får bara slita upp alla julklappar!

I förrgår kväll så kollade jag och mamma på Jul med Ernst då fick man ju så himmla mkt ideer som jag och mamma ska göra i morn med huset  och mate mm.

Sedan efter de så kollade vi på morden på Sandhamn ,så jävla bra serie asso shiiitt!! ni måste värkligen kolla på de.

sedan så när det var som spännande så va de ju fortsättning följer-.-

Så dagen därpå kollade jag ochså på jul med Ernst och sedan på morden på Sandhamn.

Jag fatta inte hur mkt kul de finns att göra med saker som bli julsaker.

Tycker att ni sak kolla på jul med Ernst iaf.

Åsså morden på Sandhamn är ju helt fantastiskt bra! Sitter på spänn hela tin.

ASSOO SHIIIITTT!!

Ja idag har jag vaknat och sedan vare bara att hjälpa mamma och säda hela huset.

Det va ju meningen att vi skulle julpynta idag men vi hann inte för vi är inte klar med städningen än.

Men vi åkte iaf ut till Birsta och köpte en julgran.

När vi kom hem så käkade jag och satt mig vid tv:n och tog de lugnt.

Sedan kom pappa och hämtade mig och så åkte jag hem till han för mamma hade ingen lust att skjutsa mig till fb träningen.

Så kom jag ju på att morden i sandhamn är ikv när jag har fotbollträning,säämst-.-

Nu sitter jag ju här hemma hos pappa och kolla på tv och chatta litte.

Nä nu ska jag dra , hejdå//Lill pråppas!!<3

Av Loviza åkerlund - 19 december 2010 16:01

        

Av Loviza åkerlund - 19 december 2010 15:22

sha sha bloggen!

Igår  va jag med jennifeer och julia på birsta och köpte julklappar te hela fmiljerna mina:P

Handlade fö över 200 ungefär.

sedan satt man uppe te 3 och slog in alla!

Idag har jag inte gjort mkt alls,nyss duschat och städat och ska snart käka sedan ska jag åka pån träning:)

kommer litte bider snart åxå.

hejdå:)

Av Loviza åkerlund - 17 december 2010 15:15

hejsan!

Idag har vi inte gjort så mkt på skolan bara sutte och kollat på sex and the city och käkat godis.

Är hemma hos pappa nu och fundera på vilken låt jag ska sjunga på julavslutningen´.

vad tycker ni?

gabriellas sång elr hallelujah?



lägger in videoklipp och text om sångerna och så får ni komentera era åsikter och vad ni tycker att jag ska´sjunga:)


Gabriellas Sång

Det är nu som livet är mitt
jag har fått en stund här på jorden
och min längtan har fört mig hit
det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
min förtröstan långt bortom orden
som har visat en liten bit
av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
all den tid jag har
ska jag leva som jag vill
jag vill känna att jag lever
veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
jag har bara låtit det sova
kanske jag hade jag inget val
bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig
för att jag är jag
kunna vara stark och fri
se hur natten går mot dag

Jag är här och mitt liv är bara mitt
och den himmel jag trodde fanns
ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

 

 

eller

 

 

 

 

 

 

 

 

 




älskar gabriellas sång men vet inte riktigt än:)

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards