lovizaakerlund98

Alla inlägg under oktober 2010

Av Loviza åkerlund - 30 oktober 2010 16:21

  hejsan!

Idag har det inte hänt så mkt har bara åkt te birsta med Patrik å handlad födelsedagspresent till mammsen.

Har man nyss ätit tårta å  nu känner man sig som en uppblåst elefant  

Å nu sitter man här å blogga lite å så.

Blir ett kort innlägg denhär gången för jag ska på polar snart elr ah snart å snart de är väll ett tag kvar, men man ska ju duscha å fixa sej me som ta tid  

Hejdå!



//Loviza  

Av Loviza åkerlund - 28 oktober 2010 19:27

  

Av Loviza åkerlund - 28 oktober 2010 18:57

  

Av Loviza åkerlund - 28 oktober 2010 18:14

    hejsanhoppsan!

Idag har de varit fett kul dag!

varit med jennifer hela dagen.

Dagen började med musiken, skulle visa upp en dans.

Medans vi väntade på att andra gruppen skulle träna en sista gång innan vi skulle visa upp den så låg jag å Louise på golvet med fötterna upp på en bänk, sedan kom en liten jävla skit unge å hoppade på mej på mitt bröst så jag hade fett ont hela jävla dan  

Då slapp man första lektionen , satt å ritade ist  

resten av dagen fick jag sitta å rita då eftersom jag va klar med allt i förrgår  

När man kom hem så vare bara att hoppa i ridkläderna å sedan åkte man tidigare till ridskolan för mamma skulle hämta bilen.

Så då va man med Carolina å Adrian på ridskolan innan vi skulle fixa hästarna 

Vi skulle hoppa, de va så jävla kul!  allt gick bra Blondie va ju lika ducktig som alltid  

Sedan så skulle nybörjan hoppa å då så tappade hon foten från stigbygeln å hängde på sidan så då började Nicky bralla å hoppade andra hindret sedan så kastade han av henne så hon flög in i väggen

Efter ridlektionen så frågade Johanna (ridläraren) mig om jag ville hoppa upp i en 40 min grubb fö jag va fö bra, så jävla kuuuul!!

Sedan när jag kom hem så hade Patrik åkt å handlat smörgåstårta som vi åt till middag för mamma fyller år idag  

Å nu sitter man här å ha lite små tråkigt.

Jaa de fanns inte så mkt mer att berätta om , så hejdå

Av Loviza åkerlund - 27 oktober 2010 19:59

  


1o undebara år med dej gumman<3

Av Loviza åkerlund - 27 oktober 2010 15:33

hejsan alla!

Idag har man inte gjort så mkt tråka mest å så.

Har varit med knarket mitt idag så då har man väll alltid lika kul    

Jävligt kall dag idag  

När mammsen kommer så ska jag rida till rundbanan en snabbis å sedan göra klart läxorna.

Det blev ett kort inlägg denhär gången , hejdå  


/// Loviza:*<3

Av Loviza åkerlund - 26 oktober 2010 21:22

        

Av Loviza åkerlund - 26 oktober 2010 21:17

  

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards