lovizaakerlund98

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Loviza åkerlund - 14 oktober 2010 18:34

  


                                 komentera

Av Loviza åkerlund - 14 oktober 2010 18:05

hallojsan!

Usch fy vad de blåser ute  brr  det är jätte kallt oxå.

Dagen har börjat med att man vaknade kl 6.15

Jag var faktiskt inte lika trött i morse som jag ha vare under hela veckan.

Jag fixade mej lite granna och sedan så cyklade man te bussen och i bussen satt Jennifer som vanligt å väntade på mej.

på skolan så va de olika lektioner som vanligt.

På  rasten så stod jag och jennifer å dansade till single ladies

medans Dennis,Matte och Julia å filmade.

Det va så jävla kul, sedan dansade vi te waka waka.

När man slutade så åkte man hem,när man kom hem så å¨kte man på ridskolan.

På ridskolan så hade man teori och fick plocka av delar på ett träns och sedan sätta ihop de.

Sedan skulle man börja tränsa.

 

Man åkte hem och käkade lite sedan kom Milton och Matildap.

Och nu sitter Matilda och håller på med mitt hår, det är så skönt.

Bara så ni ska veta så försöker jag skriva så ofta som jag kan men ibland hinner jag inte för jag har så mkt att göra på dagarna.

Oxå har ni kanske märkt att jag har lagt in massa musik texter på olika låtar för jag älskar musik så de få ni leva med.

 

hejdå  

Av Loviza åkerlund - 14 oktober 2010 17:14

                       Gubben i lådan
Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards