lovizaakerlund98

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Loviza åkerlund - 6 oktober 2010 21:18

  hejsan alla!!

sitter nu här i soffan och ska  berätta om vad vi gjorde på birsta jag å min syrra.

De börja med att vi tog bussen från navet till birsta , gick på skopungten och köpte ett par jätte snygga skor till izza.

sedan gick vi på ica maxi och köpte lite mat till helgen.

sedan vare ju jag som skulle  ta hålet i örat , men så klart som de alltid blir när jag ska göra saker som jag har längtat efter så finns det ingen som jobbade där som tog hål, så nu har jag besytällt tid på fredag kl 4.  


men nu ska jag gå och knoppa godnatt!!

Av Loviza åkerlund - 6 oktober 2010 16:05

Guuud vad pirrigt det är innan man ska ta hålet i örat.

sitter nu hos izza med zanna i knät å väntar på att izza ska komma hem.

Dagen har varit som vanligt lite skola först och tog bussen te stan å där med tog bussen hit till Nacksta.

SÅ fort izza ha kommit hem så ska vi dra iväg till birsta och shopa å ta hål i örat då.

Kommer säkert gö ondare än när man ta där nere efter som de är hårt där  

Jaa de va inte så mkt att säga den här gången.

Skriver mer efter birsta vad vi handlade och hur de gick när jag tog hålet  

hejsveejs  //Loviza  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards