lovizaakerlund98

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Loviza åkerlund - 13 oktober 2010 19:52

  

Av Loviza åkerlund - 13 oktober 2010 19:12

hejsan alla glada!

idag har dagen varit rättså kul.

Dagen började med skolan so vanligt.

va rättså trött så jag pallade inte fixa mej så mkt,såg ut som ett mongo...

Sedan de sämsta av allt  (cykla till bussen när de är 0 gradit   brrr)

Som vanligt står man och väntar läääängeeee på bussen.

I bussen väntade jennifer som vanligt,å vi satt och prata lite som vanligt vi bruka göra på mårnarna i bussen.

När man kom till skolan så skämdes jag lite över mitt morrgon utseénde...

Sedan satt jag och Jennifer å kolla på Kadidjh (stavning) i klassrumet på datorn å tok garva, som vi alltid bruka göra.

När vi började hande vi tråk lektion men OÄ:12:an.

Jag va med mackan  


Idag så åkte Dennis och Matte te stan så dagen blev extra tråkig  

Man blev ju lite avensjuk på dom för dom åt på kebab å vi åt på skolan (korv med mos)

På matrasten så började jag,Julia å Jennifer å dansade te WAKA WAKA-shakira.

Sedan kom de jätte många så typ nästan hela klassen stod å dansade i klassrumet men me datorn på högsta volym  

När lektionen började så va de kemi vi fick göra ett expriment (hur många vattendroppar får platts på en enkrona)

vi kunde  få in 159 vattendroppar tro ja.

När skolan slutade åkte man hem,fikade och sedan red jag med natali och emelie.

Det gick jätte bra Alva va inte så busig å hon lyssnade.

Men nu ska jag göra min läxa som jag har tills i morn,

hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards