lovizaakerlund98

Alla inlägg under oktober 2010

Av Loviza åkerlund - 4 oktober 2010 20:14

hejsan!

Har nu kommit hem från Birsta.  Jag har handlat  2 par skor (converse) och ett par mys skor som jag kallar dom, lägger upp bild på de sedan  


Iaf så skulle jag ta hål i örat längst upp på örat men då va hon som gjorde de hemma, så det blir en annan dag  

Nu ska jag göra mig klar  för morgondagen !

hejsvejjs!!  

Av Loviza åkerlund - 4 oktober 2010 17:47

  

bääbis<3

Av Loviza åkerlund - 4 oktober 2010 16:25

hejsvejs!

Idag har det varit skol dag som vanligt då  

dagen har börjat med att man vaknade upp å fixade sig (lika seg på morgonen som vanligt ,

efter fixen fick jag skjuts ut till vägen ist för att cykla,

å så tog man bussen där ifrån.

När man kom till skolan så blev det altid lika låång tråkig måndags sammling som vanligt.



på rasten så va Dennis smart att skjuta en fotboll på en bil så det small över hela skolan typ  



Efter gympan så tro man ju att man ska sluta , men så klart så är jag så glömskt att varje måndag har vi låååååååååång dag  (drygt)

pluss att slutet på låååång dagen är alltid lika tråkig (slöjd  )

 Sedan tillslut så slutade man då  .


så nu sitter man i soffan och kolla på "de okända" med mammsen och sak snart göra stallet så man kommer iväg till Birsta.  



Ska köpa skor och kanske ta hål i örat typ längst upp i örat  .


jag skriver mer sen om vad jag har köpt .


ciao!!  //Loviza



Av Loviza åkerlund - 3 oktober 2010 20:51

                klicka på bilderna !!





   Hemma hos Izza och Marcio  




Av Loviza åkerlund - 3 oktober 2010 20:15

hallojsan!


Har nu kommit hem från min syrra izza å hennes kille   

lägger upp lite bilder på lite saker om dagen!

///Loviza  



Av Loviza åkerlund - 3 oktober 2010 20:13

  


vill haa  









  

Av Loviza åkerlund - 3 oktober 2010 16:42

hej alla glada!

Dagen började med att jag vaknade 1000 gånger av min katt som ville bli kliad.

jag klev upp tillslut vid halv 11, satt mej vid tv:n och slappade  litte 

sedan kom mamma hem, då blev det frukost (kina mat)   gott vare!

eftyer en stund bakade man en sockerkaka , jätte god blev den!

Så nu sitter man hemma hos syrran å hennes kille å har nyss käkat pyttepanna (med soya i) lite ovanligt   


Sedan åker man väll hem å tråka som vanligt om jag inte rider elr är med Natali. 


I morn blir de väll skola för hela slanten!


när jag kommer hem så tro jag att jag skriver lite mer om vad som har hänt , och kommer lite bilder in åxå,

hejdå!  // Loviza

Av Loviza åkerlund - 2 oktober 2010 21:01

  

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards