lovizaakerlund98

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Loviza åkerlund - 5 december 2010 20:34

hahahahhah hejsan igen!

Sitter i soffan och skratta åt en blogg,så jävla sjuk blogg asså.

http://inutsprut.blogg.se/?bdbref=siimii

jaa om man vill veta allt om sex så kan man läsa den!(Y)

Av Loviza åkerlund - 5 december 2010 19:42

hejsan alla glada!

Gårdagen va man på polar med några kompisar,sedan så kom jag inte hem förns kvart över 1 för Sofia jobbade där och då fick jag vänta tills de hade städat klart:)

Jag vaknade kl halv 11 och steg upp och käkade litte frukost sedan satt man sig vid tv:n och tröttade.

Sedan var jag bara hemma o kollade på tv å slöa .

Litte senare så åkte jag och pappa till birsta och kolla litte på julklappar åt mej,hittade så jävla fina kläder så nu til veckan sak jag och julia åka till birsta fö då har jag fått min månadspeng så då blire shopping kan jag säga!

jaa nu sitter man här i soffan och chattar litte o så,åker hem till mamma i morgon åxå så då ha jag ingen dator om inte de har lyckats fixat virus skyddet.

Till helgen kommer åxå min brorsa oc då om vi inte ha fixat virus skyddet så kommer jag nog blogga då.

hejdå//Loviza 

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards