lovizaakerlund98

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

frågor jag ger svar!!:D

Av Loviza åkerlund - 14 december 2010 15:19

vad gillar du mest av snowboard eller skidor?
skidor, men snowboard är också kul!

vad använder du för smink?
 till vardags? foundation och mascara .

vilken mascara?
åh.. den där gula , som alla har!


vad använder du som fakepiercingar? vad för lim?
använder inte de

vad använder du för kamera?
sony nått bla bla blaaaa:P 

vad tänder du på hos killar?

håret! antingen ska det vara snyggt , men snyggt hår.
humor är ett måste eftersom jag asgarvar MINST 10 gånger per dag.
omtänksamhet också, det är superviktigt. en kille man kan lita på. 

är du kristen?
alltså, jag vet inte!  jag är typ, ingenting. men jag är döpt i en kyrka osv.

 


favorit svärord?
fan, helvete, f*tta.

 

röker du?
nepppppp

har du sugit av nån?
privat.

kysst nån i regnet?
nää

favoritgodis? :'p

ALLT! jag är tjock som fan på godis 


finns de nån som du inte hatar ?
allrså, inte hatar.
men det finns ganska många som jag inte tycker om, och det finns skäl.
ja ,


använder du brun utan sol?
ye

tycker du att kineskillar är fina?
insidan ger utsidan sin glans, insidan är alltid det avgörande. inget fel på dem inte :)

 

kan du inte lägga upp bild på ditt smink?:)
joråå
vart köper du ditt löshår?

internett:)
hur mycket kostar det?
typ 1000
Du har jätte fint hår! vart klipper du dig?
klipper mig själv, och tack!

 

vill du ha ett lesbiskt förhållande?
haha , nej, jag är inte lagt åt det hållet.. 

favoritlåt just nu? gissar på just a dream med neyo eller? :))

det är inte neyo som sjunger den ju! :(
men nej faktiskt inte.
det får bli måååångaaaa!

är dina föräldrar fortfarande gifta?
eller bor du varannan vecka? :)
varannaan vecka:) 

är du oskuld?
privat 

åh, hur lyckas du va så snygg människa!?

åh tackis <3 

 

Hur många " unika besökare" har du varje dag ?:))
Måste bara säga att du har en grymt snygg stil !

venneh faktiskt 

hur många förhållanden har du haft ungefär? (räkna inte hur många ggr per person utan 1 person-1 gång

pinte många

 

hur mkt får du i månadspeng? :p
 
500

är du på g med nån?
venneh

skulle du offra ditt liv för någon? isf vem, vrf?
aa min brorsa och vänner

är du en känslig person?
japp.
vilket stjärntecken är du?
jungfru

vad är ditt favoritdjur?
vet inte D:
vad vill du bli när du blir stor?
fotograf

är du lång?
HAHAH! jag är 1.60 =(
 

 

lägg ut bilder på din önskelista ?
kan jag göra!

favorit kläder?
tighta jeanstights och en baggytröja :) 

Har du bra självförtroende?
sjukt dåligt..

Vad tycker du om kärlek?
när det är bra är det så jävla underbart, men när det spricker är det hemskt som fan..
värsta som finns ibland .

När fick du senast en komplimang?
nyss av er söta bloggläsare!
i real, ungefär 2 timmar sen.
Känner du dig ensam ofta?

 

 

 
 
emelie&moa

emelie&moa

14 december 2010 15:41

hej!
jätte fin blogg du har!
ville bara lämna ett spår att jag kollat din blogg,
hoppas du gör desamma,
och skriv gärna vad du tycker om den!! :)

kram!

http://www.livetiettnotskal.bloggplatsen.se

Loviza åkerlund

14 december 2010 15:51

tack vad snällt!!

ska kolla på den:)
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loviza åkerlund - 31 mars 2011 15:31


hejhej! I morse när jag vaknade så klev jag upp vid halv 8,åå shiitt vad ont jag hade i kroppen. Men det var bara till att pallra sig iväg till skolan ändå. Idag hade vi ingen lärare för han va i London så nån jobbig lärare slapp vi iaf! Det hän...

Av Loviza åkerlund - 29 mars 2011 20:03

tjabba! Idag vaknade jag och va så jävla trött å hade ont i kroppen så idag har jag vare hemma hela dagen och kollat på alla bigbrother avsnitt som jag har missat. Jag har fixat en ny blogg åxå,men den är inte klar så den ä inte så fin men ni får g...

Av Loviza åkerlund - 24 mars 2011 17:06

     vill haaaaa!!!:)

Av Loviza åkerlund - 24 mars 2011 16:49


hej! Idag har jag ju varit på skolan och inte gjort så mkt. just nu sitter jag hemma i kvarsätt och dunka lite musik,sedan ska jag till natali åsså blir  det är mat där!:) Är lite stressad nu så jag hinner inte skriva så mkt mer,hejdå!:)   ...

Av Loviza åkerlund - 8 mars 2011 10:34


hejsan! Nu är det ett tag sedan jag bloggade men jag hade tänkt att sätta igång igen nu. Hinner inte skriva så mkt men i nästa inlägg ska jag berätta om en liten lycklig flicka som hade det underbart till att det blevf ett helvete. Idag ska jag...

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards