lovizaakerlund98

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Loviza åkerlund - 6 november 2010 19:45

  

Av Loviza åkerlund - 6 november 2010 13:14

hej bloggen!

Igår hade jag fett kul.

Va ju på gården med Jennifer,wille,Emilia,å min bästa vän Tobbe  

Åsså nä vi kom dit så fick vi gå bakvägen in te gympasalen,åss nä vi kom in vare fett mörkt där åsså de som jobbade där gick runt utklädda,så jävla läskigt,åsså Tobbe va nån jävla läskig sak å han gick runt å skrämde mej as mkt.

Sedan skulle man stoppa ner händerna i en bunke å leta efter en sak , å i ena bunken va de spagetti i den andra va de havregrynsgröt.

Fast man fick ju inte se va de va i såklart.

Sedan gjorde vi inte så mkt,bara de gamla vanliga som vi bruka göra där.

När Jennifers pappa kom å hämtade oss så följde ja med Jennifer hem då å sedan kom pappsen å hämtade mej där.

Då på kvällen kl halv12 elr å varen 12 venne riktigt, men iaf då så bor de av upp te kråkslottet i Holm-.-   TRÅÅÅKIGGT!!!!!

På kvällen äh de ju alltid lika läskigt åå sova här,men va så jävla trött igår kväll så jag somnade rätt så snabbt , även om pappa låg å snarka som en GRIIIIS!!-.-

På morgonen va ju pappa uppe med tuppen som vanligt å började älda å greja på.

Men jag va så trött så jag orkade inte bry mej så ja  somnade om å vaknade typ runt 11 halv 12  

Och nu är Viktoria npå väg hem hit så hon kommer väl om ngt ögonblick,hon har vare i stan å hämtat en lite plast spruta å köpt räkor å en temp som vi ska ta på vår sjuka lilla söt Doris (katten) hon har ätit en nebbmus å de är ju giftigt så nu har hon inte ätit ngt sen 8 i gårkväll å de kunde leda te anorexia så hon dö, s därför måste vi försöka få i henne nå mat.

Och snart är de lunch då så nu måste jag sluta blogga  

Men jag tog med mej kameran hit iaf så jag sak knäppa bilder å ladda upp!

Hejdå!/Lovia:*<3


Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards