lovizaakerlund98

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Loviza åkerlund - 8 november 2010 21:11

  



Loviza åkerlund
vart ska jag börja de finns så jävla mkt att säga
jag älskar dej
och jag hoppas aldrig att du glömmer bort vad dom tre orden betyder
de betyder värkligen att jag är gjord för dej hjärtat :')
du vet allt om mej och jag vet allt om dej
de är för vi är systrar och säger alltind till varrande
vart är dina vingar ängeln min
jo juste dom har jag gömt för du inte ska flyga ifrån mej
om du vill släppa taget om mej kommer jag ändå hålla hårt hårt , hårdare än hårdast
du är den som gjorde satt jag klev upp igen
förut fans inte hopp , men de finns de nu ,
jag och du
du och jag
de kommer alltid förbli vi
varken du vill eller inte

kommer nog inte vinna
men jag skriver inte de här för att vinna bara för att bevisa att du är den underbaraste i mitt liv ..


Av Loviza åkerlund - 8 november 2010 21:06

  älskar dej julia wiklund!<3


jag,Matte å julia då:)   <3

Av Loviza åkerlund - 8 november 2010 20:23

hejsan alla glada!

Idag har jag varit på skolan då-.-

När man kom te skolan så hade ju Jennife rförsovit sig så början av morgonen av TRÅKIIIG!

A iaf så fick vi bära in alla bord då som stod i koridoren, elr aa dom andra vi latmaskar orkade inte:P  

efter första lekionen så skulle vi te musiksalen fö å lyssna på nån jävel som kommer ifrån Danmark å flyttade te guatamala, så satt vi på en hård jävla stol jävel i en timme å lyssna på nån jävla pajjas som inte ens kan svenska´-.-

Ja då ställde de till att jag fick mer ont i rumpan än va jag redan har  

Som vanligt va de ju äckel mat på skolan som det alltid är

Jag å jennifer hade lite damp efter maten som  kanske inte ä så ovanligt  

Sedan hade man ju såklart långdag (tråk).

Fast de bästa med lång dag är att vi ha slöjd sista timmen  

När man kom hem så fick man ju gå hem från bussen i de is kalla vädret  

Jaa när man kom hem så hade mamma bakat segkaker så jävla gott.

Sedan har man väll bara suttit här i soffan å tråka framför tv.

Jag ska lägga in en jätte fina texter som jennifer skrev om mej ,puss älskar dej<3

Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv:n , så hejdå  :*<3

 

Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards