lovizaakerlund98

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Loviza åkerlund - 16 november 2010 14:50

hejjjsiiipejsaaaan!!!!

Idag  har jag ju varit på skolan å haft lite små kul kul med mitt knark    

 

Dagen började med att jag vaknade vid 6 fast jag ska lkiva upp 7 ungefär-.-

Jag låg ett tag sedan ballade jag inge mer så jag klev upp vi 6 tiden då åå lalla på litte.

Sedan efter ett tag så började jag gö mej årding sen gick man te skolan typ halv 8.

När man kom till skolan så va de bara Karin där.

Efter ett tag kom jennifer å så började man lektionen efter ett tag.

 

HAHAHAHHAH på skolan så kom jag bakom erik å la benet frammför hans å sedan puttade jag han frammåt såå han ramlade å blev mulad med hela annsiktet,sedan vare bara att springa in fö livet.

Resten av dagen ha de inte varit ngt peciellt.

När man slutade så gick jag å jennifer till kiosken å tjocka litte,sedan kom en gubbe som vi höll på att garva ihjäl oss till.

Sedan gick vi hem hit till pappa åå nu sitter vi här.

Snart kommer väll alla de andra hem.

Ikv ska ja på Dragons  mä jennifer ,ngn som ska dit?:)

 Men nu ska jenniferduveeet@bloggplatsen få blogga,

 

hejdå//Loviza :*<3


Presentation


mitt liv i rörelse

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards